Maksas remonts pēc garantijas
Ja vēlaties nodot savu Xiaomi Roidmi ierīci pārbaudei, lūdzu, izvēlieties pakalpojumu “diagnostika” no zemāk redzamā saraksta un veiciet apmaksu ar kredītkarti vai bankas pārskaitījumu. Pēc maksājuma veikšanas uz Jūsu e-pastu tiks nosūtīta DPD piegādes uzlīme.
Iepakojiet savu Xiaomi Roidmi ierīci, uzlīmējiet saņemto piegādes uzlīmi un mēs organizēsim kurjera ierašanos pie Jums. Pēc tam, kad Xiaomi Roidmi ierīce būs piegādāta servisā, mēs veiksim tās diagnostiku un informēsim Jūs par konstatētajām problēmām, iespējamiem remontdarbiem, izpildes termiņiem un izmaksām. Pēc saskaņošanas tiks izrakstīts rēķins.
Kad Xiaomi Roidmi ierīces remonts būs pabeigts, salabotais produkts tiks nosūtīts uz Jums tuvāko DPD pakomātu saņemšanai.